photo fun club


    TRICAJUS - 1001 Penawar Dalam Satu Kotak

    Share

    bie

    Posts : 9
    Join date : 20/08/2010

    TRICAJUS - 1001 Penawar Dalam Satu Kotak

    Post  bie on Fri Aug 20, 2010 12:17 pm



    Dikenali sebagai Produk Kesihatan dan Viagra Semulajadi bagi kaum Lelaki, serta sebagai Produk Kesihatan dan Kesuburan bagi kaum Wanita
    Faedah untuk Lelaki

    * Viagra Semulajadi.
    * Meningkatkan tenaga batin.
    * Meningkatkan stamina.
    * Menyembuhkan mati pucuk.
    * Meningkatkan kesuburan.
    * Menstabilkan hormon.
    * Meningkatkan paras testosteron (hormon lelaki)

    Faedah untuk Wanita

    * Mengurangkan simptom menopause.
    * Meningkatkan kesuburan dan rangsangan.
    * Menstabilkan hormon.
    * Melegakan simptom perimenopause.
    * Mengurangkan kelesuan.
    * Meningkatkan stamina.

    Faedah & Kelebihan Secara Umum

    * Menurunkan Kolesterol
    * Membaiki Pembuluh darah
    * Menurunkan Stress fizikal & mental
    * Mencegah kesan Cortisol
    * Meningkatkan Keseimbangan seluruh hormon
    * Membaiki fungsi hati
    * Meningkatkan tenaga sepanjang hari (menaikkan stamina)
    * Pembakaran lemak (mengatasi kegemukan)
    * Pembentukan otot
    * Membaiki kulit & rambut
    * Membaiki tulang & gigi
    * Meningkatkan kekebalan tubuh
    * Membaiki pola tidur
    * Membaiki mental ( daya tumpuan, ingatan & rasa selesa)
    * Menurunkan Cortisol & kesan sampingannya

    Tricajus adalah satu rumusan minuman kesihatan yang cukup unik kerana di dalamnya terdapat zat-zat tumbuhan yang amat berkhasiat. Diadun khusus untuk membersihkan organ dalaman dan melancarkan perjalanan darah.

    Ia juga berupaya menyingkirkan sisa toksin serta mengimbangi sistem hormon seterusnya meningkatkan kekuatan seksual seseorang.

    bie

    Posts : 9
    Join date : 20/08/2010

    Re: TRICAJUS - 1001 Penawar Dalam Satu Kotak

    Post  bie on Fri Aug 20, 2010 12:19 pm

    KEBAIKAN TRICAJUS KEPADA WANITA

    tricajus ke? tricajus ialah produk terapi gantian dalam tubuh kita..Ianya sesuai utk semua golongan.Paling best

    utk perempuan.Tak perlu ambil produk kacip patimah atau produk perapat ke.sebabnya hanya minum tricajus

    aje 3 kali ganda keghairahan dr lelaki.Anu kita jadi ketat dan kita sentiasa ada tenaga.Kalau lelaki minum jadi superman sebab tu perempuan pun kena minum.

    Kebaikan tricajus kepada wanita-

    -meningkatkan tenaga

    -meningkatkan nafsu syawat

    -mengatasi komplikasi rahim

    -mengatasi kemurungan

    utk mengeluarkan satu rasa "sejahtera yang umum"

    terapi penggantian hormon (HRT)

    -PMS dan masalah yang berkaitan

    -kawalan berat badan dan menyeimbangkan hormon

    -masalah jantung-merendahkan kolesterol dan lemak

    -membantu dalam merawat tekanan

    -memperbaiki kualiti tidur dan meningkatkan kepekaan

    -anti penuaan

    bie

    Posts : 9
    Join date : 20/08/2010

    Re: TRICAJUS - 1001 Penawar Dalam Satu Kotak

    Post  bie on Fri Aug 20, 2010 12:24 pm

    Lagi...dan lagi testimoni Tricajus






    WASINI BT SAJUT,59 TH..LABIS,JOHOR.
    Mempunyai tekanan darah tinggi,kolesterol tinggi dan kesakitan badan akibat

    chikungunya.Saya hanya makan makanan yang direbus sahaja.Selepas meminum 'Tricajus' selama seminggu iaitu setengah paket setiap hari,semua masalah diatas sudah dapat diatasi.Alhamdulillah...Setelah sebulan saya bebas dari penyakit yang dialami malah saya boleh makan makanan yang bergoreng.




    NORR,LABIS JOHOR.
    Saya mengalami sakit sendi ditangan kanan saya[Tendon].Penyakit semput tahap menggunakan gas semput 'asthalin'.Penyakit resdung dan migrain .Setelah meminum 'Tricajus' selama 3 minggu iaitu setengah paket sehari semua penyakit di atas sudah dapat di atasi.Setelah 5 bulan berterusan mengamalkannya saya bebas dari penyakit yang saya alami...Alhamdulillah...




    SALMAH BT TALIB,57th,JEMENTAH,SEGAMAT
    Saya berterima kasih pada kawan saya(natrah) yang memperkenalkan produk 'TRICAJUS' pada saya,kerana saya ada kencing manis yang tinggi dgn bacaan "16" pada 1 sept 2009 pernah ambil suntikan insulin dan tekanan darah tinggi dgn bacaan"180" ..dan bisa-bisa di tumit kaki. Sekarang saya amat bersyukur kerana denga hanya sekotak(15 peket) sahaja semua penyakit-penyakit itu telah beransur pulih. Kencing manis bacaan sekarang pada 13 okt 2009 dah jadi ' 6' aje ok lah tu.
    bacaan tekanan darah tinggi turun kepada '117'(normal) sakit bisa-bisa kaki pun dah hilang.Saya amat bersyukur pada "ALLAH"s.w.t kerana menemukan saya dengan produk Tricajus ini...Alhamdulilla..




    NORIAH BT ZAKARIA , 61thn, LAKIN..

    Mengalami kanser payu dara pada 2005,
    opration buang sebelah..
    pada bulan Jun kanser itu merebak ke leher..kemudian buat rawatan radiotrapi,lapan hari selepas itu kesan di leher itu terbakar dan mengelupas.
    Satu hari anak saya perkenalkan 'TRICAJUS' lapan hari kemudian ia beransur sembuh Alhamdulilla...
    kini saya hidup dalam keadaan ceria,bersemangat dan bertenaga terima kasih Tricajus.Anda bila lagi..cubalah hari ini..

    bie

    Posts : 9
    Join date : 20/08/2010

    Re: TRICAJUS - 1001 Penawar Dalam Satu Kotak

    Post  bie on Fri Aug 20, 2010 12:26 pm

    TEruskan membaca Testimoni Tricajus




    En.Shamsudin 71 thn.Labis.
    Mengalami ulser perut.Telah membuat pembedahan.Setelah 6 bln pembedahan anak saya memperkenalkan Tricajus kpd saya.Sebelum mengambil Tricajus ,badan saya kurus sebab makan kena pantang,salah makan saya sakit perut.Badan saya kurus,tangan dan kaki semuanya sakit-sakit.Tapi selepas meminum Tricajus,Alhamdulillah saya semakin sihat.Badan saya sihat tak lagi kurus,sakit-sakit badan semuanya dah tak de.Selera makan bertambah sebab tak sakit perut lagi.Saya hanya minum setengah paket Tricajus sekali sehari.Sekarang saya dh minum sebanyak 3kotak.Saya akan terus minum demi menjaga kesihatan saya.Terimakasih Tricajus.

    Nama- En. Isnan,Kajang.
    Saya ada bagi emak mertua saya minum Tricajus sebanyak 3pkt.Dia minum setengah paket sehari.Hanya 3pkt[6 hari] Dia[50 thn]yang telah menopause awal telah datang haid semula.Magik betullah Tricajus,baru 3pkt dah ada kesan.Tak perlu tunggu lama-lama.

    Nama-Tak mahu dikenali,Pontian.
    Kawan saya ada bagi saya 1pkt Tricajus.Saya minum setengah pkt dapat 2 hari.Bila saya bersama suami,suami rasa ada kelainan sikit.Selalu longgar ni ketat pulak.Kenapa???Saya beritahu pd dia yang saya minum Tricajus.Eh hebat betul penangan Tricajus.Itu baru perempuan minum.Kalau lelaki minum, dia akan jadi apa agaknya....

    Nama-Maria, Mersing.
    Saya selalu sakit gigi.Banyak duit habis nak cari penawar hilangkan sakit gigi.Satu hari saya diperkenalkan dgn produk Tricajus.Saya tak percaya, sebab bila yang sudah-sudah saya makan apa jenis ubat perut saya sakit.Saya dah serik,takut perut tak boleh terima.Bila ditanya saya ada resdung,saya jawab ada.Sebenarnya saya sakit gigi berpunca dari resdung kata Puan Noor.Lalu emak saya paksa minum Tricajus.Saya minum sikit je,takut...Amazing tak sampai 5minit denyut sakit gigi beransur kurang.Apalagi saya habiskan baki minuman Tricajus tu.Saya terus beli sekotak.Keesokan harinya,sakit gigi dah hilang dan perut tak sakit.Selang seminggu jerawat batu di muka mulai hilang.Muka jadi merah berseri.Terimakasih Tricajus.Kawan-kawan diluar sana kalau anda byk jerawat cubalah produk Tricajus.Hanya minum dan sapu sedikit di muka.

    bie

    Posts : 9
    Join date : 20/08/2010

    Re: TRICAJUS - 1001 Penawar Dalam Satu Kotak

    Post  bie on Fri Aug 20, 2010 12:29 pm

    JOM ORDER!!

    klik ni untuk order
    http://bie.tricajus2u.com

    KLIK ( dalam Web )
    pembelian tricajus



    RM30 ( 3 Paket )




    RM130 sekotak ( 15paket )


    bie

    Posts : 9
    Join date : 20/08/2010

    Re: TRICAJUS - 1001 Penawar Dalam Satu Kotak

    Post  bie on Fri Aug 20, 2010 12:31 pm

    Cara penggunaan Tricajus

    Tuangkan satu uncang Tricajus kedalam segelas air yang bersuhu bilik (100-200ml). Kacau sebati serta minum segera. Satu uncang untuk waktu pagi dan satu uncang untuk waktu malam.

    Simpan ditempat kering dan dingin.

    Jauhi daripada kanak-kanak.

    Tidak disyorkan kepada wanita hamil.

    Tindakbalas positif Tricajus

    Tricajus merupakan adaptogen badan dimana ianya menunjukkan kesan efektif pada hari pertama sehingga seminggu selepas pengambilannya, bergantung kepada kesihatan badan anda. Kesan-kesan seperti demam, sakit kepala, pening, cirit-birit, jerawat, hidung berair, kekebasan dan keradangan akan berlaku. Namun itu adalah perkara biasa dan beransur-ansur hilang dalam jangka masa yang singkat. Ini adalah kesan positif terhadap pengambilan Tricajus TM dimana ianya mampu memulihkan dan mengimbangi sistem organ-organ badan bagi meningkatkan kesihatan badan anda.



    Dengan tindakbalas yang baik dalam mengawasi sistem imun tubuh badan dan harga yang amat berpatutan, anda kini BEBAS dari memikirkan:

    » Kos perubatan yang tinggi
    » Rawatan yang mengambil masa yang panjang dan lama
    » Pembaziran wang dan masa
    » Sistem 'birokrasi' di tempat menerima rawatan
    » Kekurangan sumber pendapatan dan tahap kewangan yang terlalu minima

    bie

    Posts : 9
    Join date : 20/08/2010

    Re: TRICAJUS - 1001 Penawar Dalam Satu Kotak

    Post  bie on Fri Aug 20, 2010 12:32 pm

    Untuk Kesihatan Yang Berpanjangan
    NIKMATI SENDIRI
    KEAJAIBANNYA...!!!

    BAGI SUAMI ISTERI JADIKAN SETIAP MALAM ANDA SEPERTI MALAM PERTAMA...!!! I love you

    bie

    Posts : 9
    Join date : 20/08/2010

    Re: TRICAJUS - 1001 Penawar Dalam Satu Kotak

    Post  bie on Fri Aug 20, 2010 12:33 pm

    Lagi...testimoni Tricajus

    Menghidap masalah sendi, tidak boleh meluruskan tangan, susah untuk bergerak selama 10 tahun.

    Setelah minum 20 paket kecil Tricajus selama 10 hari, lebih mudah untuk bergerak, boleh naik turun anak tangga beberapa kali tanpa masalah dan pulih sepenuhnya dari masalah sendi.


    Menghidap asma, penyakit kencing malam sejak sekian lama.

    Setelah minum 16 paket kecil Tricajus, penyakit asma sembuh 80% dan penyakit kencing malam sudah berkurangan.


    Menghidapi masalah selalu mengantuk.

    Kembali normal setelah minum 2 kotak Tricajus.

    Pulih 100% setelah minum 2 kotak Tricajus.


    Menghidap penyakit kencing manis dengan bacaan 19mml, darah tinggi (192/105), gout, kencing yang kerap di waktu malam.

    Pernah mencuba produk lain, tapi tak berkesan.

    Setelah minum 6 paket Tricajus, kesihatan semakin baik & terus mengamalkannya setiap hari.


    Mengalami masalah kebas anggota badan selama 5 tahun.

    Pulih 100% setelah minum 2 kotak Tricajus.


    25 tahun menghidap resdung dan migrain.

    Sembuh sepenuhnya setelah minum 2 kotak Tricajus.

    "Saya syorkan anda mencuba Tricajus"


    Masalah rambut gugur, beguk dan jantung berdebar.

    Selepas minum 1 kotak Tricajus, masalah beguk dan jantung berdebar hilang.


    Menghidap penyakit kencing manis dengan bacaan 17mml dan sakit jantung.

    Selepas minum 14 paket kecil Tricajus, kencing manis turun kepada 7.8mml dan jantung kembali normal.

    bie

    Posts : 9
    Join date : 20/08/2010

    Re: TRICAJUS - 1001 Penawar Dalam Satu Kotak

    Post  bie on Fri Aug 20, 2010 12:36 pm



    Jom ORDER!!!
    KLIKhttp://bie.tricajus2u.com
    Call me h/p 012-2792433

    Sponsored content

    Re: TRICAJUS - 1001 Penawar Dalam Satu Kotak

    Post  Sponsored content Today at 4:13 am


      Current date/time is Thu Dec 08, 2016 4:13 am